0
Twój koszyk
0
Twój koszyk

Polityka Prywatności

1. Postanowienia ogólne

1.1. Niniejsza Polityka prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych przez Sklep internetowy GABREE.
1.2. Administratorem danych osobowych Klientów jest:
GABREE Robert Kraska
ul. Kopańskiego 89/8, 71-050 Szczecin
NIP: 7582262887, REGON: 540782177
e-mail: biuro@gabree.pl

1.3. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

2. Zakres i cele przetwarzania danych

2.1. Administrator przetwarza dane osobowe Klientów w następujących celach:
– realizacja zamówień i umowy sprzedaży,
– obsługa płatności (np. Przelewy24),
– wysyłka towarów i kontakt z Klientem,
– prowadzenie konta Klienta,
– wystawianie faktur i prowadzenie księgowości,
– rozpatrywanie reklamacji i zwrotów,
– wysyłka newslettera (jeśli Klient wyraził zgodę),
– cele archiwalne i dowodowe.

2.2. Przetwarzane dane obejmują m.in.: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres dostawy, dane do faktury, numer konta bankowego (jeśli dotyczy).

2.3. Dane osobowe są przetwarzane:
– na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO – wykonanie umowy,
– na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązek prawny,
– na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda (np. marketing),
– na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes (np. dochodzenie roszczeń).

3. Odbiorcy danych

3.1. Odbiorcami danych mogą być:
– firmy kurierskie i przewoźnicy,
– operatorzy płatności (np. Przelewy24 – PayPro S.A.),
– biura rachunkowe i księgowe,
– podmioty świadczące usługi IT,
– firmy marketingowe i hostingowe (w przypadku newslettera lub remarketingu).

3.2. Dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG), chyba że wynika to z usługi używanej przez Sklep (np. narzędzia Google, Meta), wówczas obowiązują standardowe klauzule umowne.

4. Czas przechowywania danych

4.1. Dane osobowe Klientów będą przechowywane:
– przez czas trwania umowy i realizacji zamówienia,
– przez okres wymagany przepisami prawa (np. podatkowego),
– do momentu cofnięcia zgody (w przypadku przetwarzania na jej podstawie),
– przez okres przedawnienia roszczeń.

5. Prawa Klientów

5.1. Klient ma prawo do:
– dostępu do swoich danych i otrzymania ich kopii,
– sprostowania (poprawienia) danych,
– usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”),
– ograniczenia przetwarzania,
– przenoszenia danych do innego administratora,
– wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
– cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
– wniesienia skargi do Prezesa UODO.

6. Pliki cookies

6.1. Sklep wykorzystuje pliki cookies w celu:
– zapewnienia prawidłowego działania strony,
– analizy statystyk (np. Google Analytics),
– działań remarketingowych (np. Meta, Google Ads),
– zapamiętywania ustawień użytkownika.

6.2. Użytkownik może zmienić ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce.

7. Bezpieczeństwo danych

7.1. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę danych osobowych przed ich utratą, zniszczeniem, nieautoryzowanym dostępem lub ujawnieniem.

7.2. Dane są przechowywane na zabezpieczonych serwerach i przesyłane z użyciem szyfrowanego połączenia SSL.

8. Zmiany w Polityce prywatności

8.1. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki prywatności. Zmiany będą publikowane na stronie Sklepu.

8.2. O istotnych zmianach Klient zostanie poinformowany poprzez e-mail.