0
Twój koszyk
0
Twój koszyk

Regulamin sklepu

1. Postanowienia ogólne

1.1. Sklep internetowy „GABREE”   prowadzony jest przez:
GABREE Robert Kraska
ul. Kopańskiego 89/8, 71-050 Szczecin
NIP: 7582262887, REGON: 540782177
adres e-mail: biuro@gabree.pl

1.2. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, w szczególności zasady składania zamówień, płatności, dostawy towarów, odstąpienia od umowy, składania reklamacji oraz ochrony danych osobowych Klientów.

1.3. Klientem Sklepu może być:
– osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
– osoba prawna,
– jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

1.4. Do korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu oraz przeglądarki internetowej, a także aktywnego konta e-mail.

2. Produkty i ceny

2.1. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.

2.2. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN).

2.3. Ceny produktów nie zawierają kosztów dostawy, które są podawane oddzielnie przy składaniu zamówienia.

2.4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów oraz do przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych. Zmiany cen nie dotyczą zamówień już złożonych.

3. Składanie zamówień

3.1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok, za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.

3.2. W celu złożenia zamówienia Klient dodaje wybrany produkt do koszyka, przechodzi do formularza zamówienia, podaje dane potrzebne do realizacji zamówienia, wybiera metodę płatności i dostawy, a następnie zatwierdza zamówienie.

3.3. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany adres e-mail.

3.4. Umowa sprzedaży zawierana jest pomiędzy Klientem a Sprzedawcą w chwili otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.

3.5. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku:
– podania nieprawdziwych danych przez Klienta,
– braku płatności w wymaganym terminie,
– niedostępności produktu.

4. Metody płatności

4.1. Sklep oferuje następujące metody płatności:
– Płatności elektroniczne za pośrednictwem systemu Przelewy24,
– BLIK, szybkie przelewy, karta płatnicza – przez operatora płatności.

4.2. Płatność musi być dokonana przed realizacją zamówienia (przedpłata).

4.3. Obsługę płatności elektronicznych realizuje:
PayPro S.A. – Przelewy24, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań,
NIP: 779-236-98-87, REGON: 301345068, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS pod numerem: 0000347935.

5. Dostawa

5.1. Sklep realizuje dostawy na terytorium Polski za pośrednictwem DPD.

5.2. Koszt i forma dostawy są uzależnione od wyboru Klienta podczas składania zamówienia i są wyraźnie wskazane w procesie zamówienia.

5.3. Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj od 2 do 5 dni roboczych, licząc od zaksięgowania płatności lub potwierdzenia zamówienia.

5.4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z działania firm kurierskich.

6. Prawo do odstąpienia od umowy

6.1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru.

6.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien złożyć jednoznaczne oświadczenie (np. w formie e-maila) na adres: biuro@gabree.pl

6.3. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (załącznik nr 1 do Regulaminu), ale nie jest to obowiązkowe.

6.4. Klient zobowiązany jest zwrócić towar w terminie do 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu. Koszty zwrotu ponosi Klient.

6.5. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Klienta (chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób).

6.6. Towar powinien być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, bez śladów użytkowania.

7. Reklamacje

7.1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi towaru zgodnego z umową.

7.2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient może złożyć reklamację, przesyłając zgłoszenie na adres e-mail: biuro@gabree.pl

7.3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Klienta, numer zamówienia, opis problemu, zdjęcia wady oraz żądanie.

7.4. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni kalendarzowych. O decyzji Sklep poinformuje Klienta drogą elektroniczną.

7.5. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca pokryje koszt przesyłki zwrotnej.

8. Ochrona danych osobowych

8.1. Administratorem danych osobowych Klientów jest GABREE Robert Kraska.

8.2. Dane osobowe Klientów przetwarzane są zgodnie z RODO (Rozporządzenie UE 2016/679) oraz ustawą o ochronie danych osobowych.

8.3. Szczegółowe zasady przetwarzania danych określa Polityka Prywatności dostępna na stronie Sklepu.

8.4. Klient ma prawo do wglądu, poprawiania, usunięcia swoich danych, żądania ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu i przenoszenia danych.

9. Usługi świadczone drogą elektroniczną

9.1. Sklep świadczy na rzecz Klientów usługi drogą elektroniczną, w tym:
– możliwość składania zamówień przez formularz zamówienia,
– prowadzenie konta użytkownika.

9.2. Umowa o świadczenie usług elektronicznych zawierana jest na czas nieokreślony.

9.3. Klient może w każdej chwili zrezygnować z usług, kontaktując się ze Sprzedawcą lub usuwając konto (jeśli takie posiada).

10. Postanowienia końcowe

10.1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany wchodzą w życie z dniem opublikowania na stronie Sklepu i nie mają wpływu na zamówienia złożone wcześniej.

10.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeks cywilny oraz ustawa o prawach konsumenta.

10.3. Spory powstałe między Sprzedawcą a Klientem będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.

10.4. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia:  23.03.2025